Den finansielle sektor er ved lov forpligtet til at indsamle og opbevare opdaterede oplysninger om sine kunder. Dette er en af flere foranstaltninger som den finansielle sektor foretager med henblik på at forhindre økonomisk kriminalitet. Det er derfor vigtigt at vi har et godt kendskab til dig som kunde og din brug af vores ydelser. Det indebærer også at du kan blive stillet spørgsmål, der kan opfattes som usædvanlige.

Hvad betyder dette for mig?

Vi vil fremover kunne kontakte dig enten telefonisk, via brev eller e-mail for at få svar på spørgsmål om dit kundeengagement. Dette skal sikre at alle de oplysninger vi har om dig er korrekte og opdaterede. Du vil blive bedt om at bekræfte oplysninger om din virksomhed og din brug af vores ydelser, tilsvarende det du gjorde i forbindelse med etablering af kundeforholdet i SG Finans.

Oplysninger du deler med os vil blive behandlet fortroligt, og i henhold til reglerne og tavshedspligt.

Hvad sker der hvis jeg ikke svarer?

Det er vigtigt at du svarer på alle spørgsmålene, så de oplysninger vi har om dig, er opdaterede og korrekte.

 

Såfremt du har nogle spørgsmål, ta kontakt med os:

Morten Munch – Telefon +45 23 27 10 50
Andreas Engstrand – Telefon: +47 406 39 599
Anna Thorshøj Nielsen - Telefon +45 24 81 21 35